У середу, 25 липня, в Ужгородському прес-клубі відбувся тренінг по створенню і керуванню концептуальними акаунтами в соцмережі Instagram.
Як стати успішним блогером, яким чином наповнити контент з родзинкою, використовуючи програми для обробки фотографій та планування постів, як орієнтуватися на цільову аудиторію, просувати та рекламувати бізнес-сторінки – всього цього у блог-кав’ярні Ужгородського прес-клубу навчала Олена Ярема, smm-менеджер, засновник “YA_IDEA”.
З благословення митрополита Мукачівського і Ужгородського Феодора участь в навчальному тренінгу взяла заступник голови Інформаційного відділу єпархії, журналістка – Ольга Палош.
Нагадуємо, вже рік Мукачівська православна єпархія має свою сторінку в Instagram – m_eparchy. Долучайтеся!