Інформаційний відділ єпархії взяв участь в тренінгу з керування соцмережею Instagram

У середу, 25 липня, в Ужгородському прес-клубі відбувся тренінг по створенню і керуванню концептуальними акаунтами в соцмережі Instagram.

Як стати успішним блогером, яким чином наповнити контент з родзинкою, використовуючи програми для обробки фотографій та планування постів, як орієнтуватися на цільову аудиторію, просувати та рекламувати бізнес-сторінки – всього цього у блог-кав’ярні Ужгородського прес-клубу навчала Олена Ярема, smm-менеджер, засновник “YA_IDEA”.

З благословення митрополита Мукачівського і Ужгородського Феодора участь в навчальному тренінгу взяла заступник голови Інформаційного відділу єпархії, журналістка – Ольга Палош.

Нагадуємо, вже рік Мукачівська православна єпархія має свою сторінку в Instagram – m_eparchy. Долучайтеся!

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.